Blij met hoge Net Promotor Score (NPS) in 2019

De NPS geeft aan hoe waarschijnlijk het is dat een patiënt onze praktijk zal aanbevelen bij vrienden/familie of bekenden.

In de vorige nieuwsbrief hebben we melding gedaan van de score van de patiënttevredenheid over 2019. Met de score van 9,02 zijn we zeer tevreden, dit is ruim boven het gemiddelde van alle andere praktijken. Uit de score van de patiënttevredenheid wordt de NPS afgeleid. Een hoge NPS score wordt in het algemeen als goed ervaren, een lage NPS score als aandachtspunt.

Onze praktijk is in 2019 door 360 patiënten beoordeeld  en heeft een score van 75 behaald, terwijl het landelijk gemiddelde in fysiotherapiepraktijken 67 is. De hoge score geeft aan dat veel patiënten zo tevreden over de behandeling in onze praktijk zijn dat ze onze praktijk aanbevelen bij anderen. Hier zijn we erg blij mee en we doen ons uiterste best dit te continueren.