Blij met hoge Net Promotor Score (NPS) in 2018

De NPS geeft aan hoe waarschijnlijk het is dat een patient onze praktijk zal aanbevelen bij vrienden/familie of bekenden.

 

 

In de vorige nieuwsbrief hebben we melding gedaan van de score van de patiénttevredenheid over 2018.

Met de score van 9,06 zijn we zeer tevreden, dit is ruim boven het gemiddelde van alle andere praktijken. 

 

Uit de score van de patiënttevredenheid wordt de NPS afgeleid.

Een hoge NPS score wordt in het algemeen als goed ervaren, een lage NPS score als aandachtspunt.

 

Onze praktijk is in 2018 door 282 patienten beoordeeld  en heeft een score van 79 behaald, terwijl het landelijk gemiddelde in fysiotherapiepraktijken 67 is.

 

De hoge score geeft aan dat veel patienten zo tevreden over de behandeling in onze praktijk zijn dat ze onze praktijk aanbevelen bij anderen.

 

Hier zijn we erg blij mee en we doen ons uiterste best dit te continueren.